YAHNİ - VAZGEÇİLMEZ BİR DAMAK TADI


Merhabalar;

Bugün sizlerle sık sık yaptığım ve severek yediğimiz bir tadı paylaşacağım. Aslında bu yahniyi yaparken küçük patateslerden seçiyorum ve tm olarak atıyorum patatesleri tencereye. Ancak bunu yaptığım gün buzluktan çıkardığım yahni etine bir de baktım ki kuşbaşı et :) yanlış et çıkarmışım. Ancak beynimi yahniye de programladığımdan hemen buzluktan yahni etini çıkarıp acele tarafından bu yemeği yaptım. O nedenle de patatesleri küçük doğradım. Etler buzlu olduğundan da geç pişer düşncesiyle biraz fazla pişirdim ki gördüğünüz üzere biraz karışmış yemek:) Olsun ama tadı harikaydı :)


Malzemeler:

Yarım kilo parça et - istediğiniz büyüklükte doğrayın ( yumurta büyüklüğü en güzeli )
7-8 adet küçük boy patates
1 ortaboy soğan
salça
tuz
kekik
kimyon


Soğanı doğrayın. Biraz sıvıyağda hafif kavurun. Ardından düdüklüye patatesleri ve etleri koyun. biraz da onları kavurun ve salçasını ilave edin. En son da etin vazgeçilmezi kimyon ve kekik ilave edip tuzunu atın. Malzemenin yarınıda kadar su koyun ve düdüklünün kapağını kapatın. Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails