YUMURTALI KÖFTE



Merhabalar,

Dünden beri internetimizdeki bir sıkıntıdan dolayı bağlantı bir geliyor bir gidiyor. Aslında krepi de yumurtalı köfteyi de sizlerle dün paylaşmak istemiştim ama işte bağlantı nedeniyle bugüne kaldı.

Yumurtalı köfte - Urfa tabiriyle yımırtalı kifte - harika birşey. Şöyle anlatayım çiğ köftenin et yerine yumurta ile yapılanı. Hem çiğ et yememiş oluyorsunuz hem de proteini yumurta vasıtasıyla almış oluyorsunuz. Benim gibi etsiz çiğ köfte sevenler için bulunmaz bir nimet :) Sağolsun Urfa aşığı kardeşime Kanal Urfa'yı açtım haftasonu, malzemeleri aldı eline hem tv ye baktı - Hilvan tanıtımı vardı - hem de bize etsiz çiğ köfte yaptı. Yumurtalı olanı afiyetle yedik, etsiz çiğ köfteyi de derin dondurucuma attım ki canım istedikçe çıkarıp yemek için. Elleri dert görmesin harika olmuş her ikisi de.
Daha önce de bahsettiğim gibi ben sadece yemesini bilirim, böyle zahmetli işleri yapmayı hiç bilmem :P
O nedenle lütfen tarif için Urfatutkunu'nun sayfasına bakınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails