Sobe..Sobeee:)


Sevgili arkadaşım egeninannesi beni sobelemişti ancak ben geçen haftaki yoğunluktan fırsat bulup yazamamıştım. Çantamın içinde neler olduğu ile ilgili bir sobe imiş bu.. Yani mutlaka yanımızda bulundurduklarımız. İşte benim çantamdakiler. soldan sağa.. yukarıdan başlayarak...
1. serviste okumak üzere çerez kitabım
2. kremim - olmazsa olmazım
3. su
4. cüzdanım
5. sarı evrak çantam ( içinde not defteri, ehliyet, oğlumun ve benim kimliklerimiz vb var. )

6. anahtarlarım
7. aynam - olmazsa olmazım
8. eldivenim
9. İkinci not defterim
10. HDD
11. Cep Telefonlarım

İşte bu kadar:) Günlük yanımda bulunanlar bunlar.yanıma çanta almadığım nadir zamanlarımda bile mutlaka aynamı ve kremimi almaya özen gösteririm.

4 yorum:

  1. benim çantayla kıyasladığımda senin çantana bakmak nefes almak gibi bişey oldu:)))))süper net ve sade...
    hmm birde cezmi ersöz olayı var ki benim başucu yazarlarımdandır:)çok severim hele 'kırk yılda bir gibisin' adlı kitabına bayılırım,kaç kere okuduğumu unuttum:))))

    YanıtlaSil
  2. *TİRYAKİ.. :) mesaj alındı :))güzel yorumun için teşekkürler
    *EGENİNANNESİ.. Cezmi Ersöz'ün o kitabını okumadım bak, hemen not alayım.. güzel yorumun için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Daha da sadeleştir ki belin ağrımasın. Evrakların ne işi var her daim yanında =)

    YanıtlaSil
  4. yaa olur olmadı kyerde lazım oluyor işte ne bileyim :P

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails