Legolara Keçeden Düzenleyici


Bu ara el işlerine ara vermiştim. Ara vermek de değil de, sanırım çok da vaktim kalmıyordu. Aslında vakit dediğimiz şeyi iyi değerlendirirsek her işimizi de Allah'ın izniyle yetiştirebiliyoruz. Sanırım ben de kendi kendime bahane etmişim vaktim yok diye.


Legolar için bir düzenleyici yapmayı düşündüm. Aslında ikea'dan birkaç düzenleyici almıştım. Dönünce de keşke daha fazlasını alsaydı mdedim ama artık düzenleyicilerimi kendi zevkime göre kendimin yapması gerektiğine karar verdim.


Keçelerden, su damlası şeklinde diktiğim bu düzenleyici benim çok hoşuma gitti. İpinden kanepenin kenarındaki ahşaba da takabiliyorum. El emeği gibisi yok doğrusu..

8 yorum:

  1. çok güzel olmuş; eline, emeğine sağlık:)derli toplu da durur bu fikirle, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Oh elleine sağlık güzel olmuş arkadaşım :)))

    YanıtlaSil
  3. evet kkendi zevkine göre insanın yapabildiği her şeyi kendi yapması ne büyğk keyif.
    ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Hilalciğim çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık bayıldımmm:))

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar hos olmus ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  7. güzel yorumlarınız için hepinize tek tek teşekkürler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails