Bir Annenin Kaçamakları :)




Bu da ne, yumurta yapmayı herkes bilir demeyin. Çünkü size tarif vermeyeceğim şu an. Bu sadece dün geceki kaçamaklarımdan biri, itiraf etmem lazım:) Açıkçası süt isnim bitip de eve geç gitmeye ( 18:50) başladığımdan bu yana, öyle sanıyorum ki akşam yemeklerimin sayısı bir elin parmaklarını geçmez. Eve geç geliyorum zaten, oğlumla vakit geçireyim maksadı ile son 5 aydır çok çok nadir akşam yemeklerim oldu. Aslında şikayetim yok, ancak bloğumdaki o tarihten bu yana yayınladığım pasta börek çöreklere bakacak olursanız, gece kahvemin yanında neler neler yediğimi kolayca tahmin edebilirsiniz:) Yani yemek yemesem de kalorimi fazlasıyla alıyorum:))

Herşeyimiz, gerçekten çocuklarımız için.. Konuşmalarımız esnasında birçok anne arkadaşımın da aynı sebepten akşam yemeklerini rafa kaldırdıklarını öğrendim. Aslında bu iyi birşey demiyorum ama işte insan kalbine söz geçiremiyor ve minik ellerin peşine düşüveriyor çoğu zaman...

Burada yazımı yavaş yavaş noktalarken, kısmetse pazartesi tekrar görüşmek üzere diyorum. Hepinize iyi tatiller..

2 yorum:

  1. Hilalcim içtenlikle yazdığın paylaşımını tebessümle okudum:) afiyet şifalar olsun canım. Yaz geldi akşam yemeklerinde artık bol kalorili yiyecekelr yerine karpuz peynir menüsüne başlarsın :) sevgiler canım keyifli haftasonları dilerim.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails