BÖ 2010 - Sponsor Ülker'in Süprizi



Eve gelip de bu hoş süprizle karşılaşınca şaşırdım doğrusu. Hiç beklemediğim, hiç tahmin etmediğim birşeydi. Bilenler vardır mutlaka, BÖ 2010 blog ödüllerine yemek blogları kategorisinden katıldım. Aslında bununla ilgili bir bilgilendirme postu da girmedim, sadece bir logo koydum bloğuma. Bu yarışmaya çok iddialı da girmedim, bir tevafuk sonucu öğrendim ve katılmak istedim.

Sözün özü, Ülker''in bu hoş süprizi de vesile oldu, eğer beni desteklemek isterseniz beklerim:) Oylarınız benim için değerli. HErşeyden önce yorumlarınız önemli ama bunu da belirteyim. Sevgiler dostlar...

Desteklemek için buraya tıklayın ve benim bloğumu seçerek oylamaya katılın...

6 yorum:

  1. aa yeni haberim oldu...benim gibi görmeyenler olabilir arkadaşım sen direkt post gir :)başarılar diliyorum, oyumu veriyorum:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bu vesileyle artık herkes görür sanırım:) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. evet oyumu kullandım hilalcim ,
    hayırlısı olur inşallah

    başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  4. ben oy verirken farkettim ve anlarsın işte :)

    YanıtlaSil
  5. Afiyetle yiyin, hemen oyumu kullanmaya gidiyorum

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails