Furniture Repair Marker


Hiç aklımda yokken karşıma çıktı bu ahşap ayıp kapatıcı kalemler :) Taşınmalar esnasında çok şükür hiçbir eşyam zarar görmedi, ancak koltuğumun ahşap kollarında minik birkaç zedelenme olmuştu. Sürekli gözüme batıyorlardı ve gerçekten de hiç gündemimde yokken tam market çıkışında gözüme çarptılar. 3 ton kahverengi, istediğiniz mobilyanıza  uygulayın. 


 Uygulama çok kolay, hemen uygun kalemi alıp çizikmiş bölgeyi boyayın.


 Sonra da benim gibi, neresini boyamıştım, çizik olan neresiydi diye arayıp durun:))

17 yorum:

  1. Aa ne güzel, faydalı bir ürünmüş. Her eve lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Ahhh işte tam aradığım kalemeler . nereden aldın hilalcim . büyük yapı marketlerde bulamadım ben.

    YanıtlaSil
  3. çok iyi fikir,yapı marketlerde olur sanırım, bende derz kalemi alıcam unutuyorum, hiç kullanmadım ama iyi sonuç veriyomuş fayans araları için..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. * Yeşim
    kesinlikle öyle Yeşimcim

    * Yetenek -Sizin
    evet:))

    * Sağlıklımutfak
    Hilalcim praktikerden aldım canım

    *Serra
    Hmm, derz kalemi de harika fikir, aklımda olsun:))

    YanıtlaSil
  5. * Tiryaki
    sen kapıyı da peçetelersin artık:) aslında iyi fikir yaa, bence özgün bir çalışma olabilir ama boyaması zor olur işte:))

    YanıtlaSil
  6. harikaymış.....benimde kapılarımda bazı yerler..var..kapatılması gereken...paylaşımın için teişekkürler....

    YanıtlaSil
  7. * Şehnazcım kesinlikle kullan derim baya işe yarıyor

    * Taze Nane
    harika kesinlikle

    YanıtlaSil
  8. aa süpermiş bu kalemler:))acaba krem tonlarıda var mı?

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar faydalı bir ürünmüş.Banada lazım teşekkürler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. * Egenin Annesi
    benim aldıklarım 3 renkti, ama krem tonlarda olan seri var mı bilemiyorum canım. öptüm

    * Sessiz Kelimeler
    Sanırım birçoğumuza lazım, malum her evde kırılma çizilme olabiliyor

    YanıtlaSil
  11. Şiir blogunuza yorum yapmak istedim kelime doğrulama yarım çıkıyor aşağısı çıkmıyor yapamadım. sanırım bir problem var bilginiz olsun istedim.

    YanıtlaSil
  12. * Onuncu köyün adamı
    ilginize teşekkürler, gerekli düzeltmeyi yaptım

    YanıtlaSil
  13. Canım ne tesadüf bende pazar günü praktikere gittiğimde elime geçti bu kalemler ben acaba parke veye mutfak dolaplarında kullanabilirmiyim dedim ama almadım denemek lazım aslında

    YanıtlaSil
  14. * Kara Kuzucuğun Annesi
    bence kullanılır da, malu msenle benim parkeler de mutfak dolapları çok yeni olduğundan ihtiyaçları yok gibi ne dersin :)

    YanıtlaSil
  15. süper kalemler diyebiliriz bunlara, teşekkürler bizlere tanıttığın için Hilalcim, sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails