Hata Türleri ve Etkileri Analizi

Ne çok yazdım çizdim, ne çok konuştum bu konu üstüne. Ama hala içim dopdolu, hala serinleyemedi yüreğim, hala çırpınıyor, hala kanıyor zaman zaman...


Elbette sayısız artı (+) ve eksisi (-) var çalışan anne olmanın. Görevim gereği risk analizi yapmaya, hata etkilerini değerlendirmeye ve en uygun, en stabil çözümü bulmaya alışkınım, içime işlemiş adeta.. Ama bu durumda, hani terzi kendi söküğünü dikemezmiş ya, işte aynen o durumdayım ben de. Her riski ölçüp, her kontrolü yapabildim de, yüreğimi kontrol etme aşamasında pek bir acemiyim hala..

Bu yazımın devamı için buraya, Urfatutkunu'nun son durumu ile ilgili buraya...
Ayrıca merak edip soran, dualarını eksik etmeyen dostlarımıza da kocaman teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails