Miniklere Kitaplık



Evde minikler için de özel alanlar oluşturmak lazım. Düşünsenize, yüksekliği belimize kadar olan koltuklara oturmamız gerekseydi ne hissederdik? Veya muffak tezgahı boyumuzdan da yüksek olsaydı?? Bu çalışmayı banyo, mutfak, oturma odası, salon ve balkonlar için yapmak lazım. Bir süredir oturma odamızda böyle bir çalışma yapıyoruz. Odanın bir kısmı bizim için, diğer kısmı da oğlumuz için... Bu resimde gördüğünüz de seyyar bir kitaplık. Koltuk kenarına bağlanıyor. Lacivert tercih etmemin nedeni, diğer eşyaların rengi ile uyumlu olması için. 


Nasıl mı yaptım?

Kumaştan istediğim ölçüde diktim. Kenarlarını da yuvarlak ve kare kesilmiş keçelerle süsledim. Bağlama yerlerini de kurdele dikerek tamamladım. İşte hepsi bu..

Bu arada geçen yaptığım lego düzenleyiciyi gören bir tanıdığımız da, "Bunu ikea'dan mı aldın?" diye sordu. Bendeki mutluluğu tahmin edersiniz.
İyi haftalar diliyorum, verimli ve üretken olduğumuz neşeli bir hafta olsun İnşaAllah...

9 yorum:

  1. canım kitablık harika olmuş .nasılda sevinmiştir oğluşun . kitaplarıda bizimk,ilerinkinden .ahtapot oktobusun setini almıştık .çok beğnmişlerdi .bizim çocuklar.gördüğüm kadarıyla oruç kitabıda bizimkinden . çok hoş seçimler ,.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Hilalcim ellerine sağlık.Çok şık olmuş iyi gün lerde kullan.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. HİLALCİM ÇOK HOŞ OLMUŞ....HARİKA...ELLERİNE SAĞLIK...BÖLMELİ OLMASI NE KADARDA İŞE YARAMIŞ....SEVGİLER CANIM...

    YanıtlaSil
  4. *Aysesueda
    kesinlikle harika kitaplar canım, ben bile hayran kaldım ilk gördüğümde.. güzel yorumun için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. * sessiz kelimeler

    çok teşekkürler, güzel günlerde kullanalım İnşaAllah, sevgiler

    *Şehnaz

    canım çok teşekkürler. bölmeli olması çok iyi oldu gerçekten, en büyük boyutlu kitabımızı ölçüp ona göre diktim. sevgiler canım

    YanıtlaSil
  6. * Ada ve Deniz
    teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. Bloguma hoşgeldin Hilal'ciğim. İlk bakışta yemek blogu zannettim ama elişlerin de varmış çok güzel. Her zaman beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. cok begendim.gercekten güzel bir fikir.en kisa zamanda bende 15 aylik oglum icin yapmayi düsünüyorum.ellerine saglik

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails