Neler Oldu, Neler Bitti?



Bugün urfatutkunu minik bir operasyon geçirecek saat 11'de. Bununla ilgili ayrıntılı bilgi için buraya bir tık.




Tatil bitti ama ben henüz tatil havasını atamadım sanırım üzerimden.
Mesela mektup arkadaşlarımızdan gelen, o minik ellerden çıkan çalışmaları fotoğraflayamadım henüz..


Arkadaşımız Derin'in yapıp bize gönderdiği bu güzel resimleri ve diğer çalışmalarını görmek için tık.



Ve çok yakında balkon bostanlarımı;


Havuçlu meyveli tarçınlı bu mis kokulu kekimi



bu kısırı ve henüz fotoğraflayamadığım giyinme şablonlarımızı paylaşacağım sizlerle.


Penceremden çektiğim bu güzel manzarayı ve


bu mis gibi bol sütlü kahveyi size armağan edip, şimdilik izninizi istiyorum. Sevgilerimle...



4 yorum:

  1. ne keyifli ve bol resimli yazıydı. kısırı görünce içim gitti

    YanıtlaSil
  2. Kardeşine acil şifalar diliyorum Hilalcim. Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  3. yetenek -sizin
    kısırı görünce ben de şu an olsa dedim:) sağolsun eşimin el emeği:))

    Tibet'in annesi
    çok teşekkürler canım, sağolasın

    YanıtlaSil
  4. epeydir kısır yemiyoruz kardeşine geçmiş olsun ellerine sağlık selamlar

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails