Kısır Çanağında Domates Salatası


 
Haftasonunun ardından, yeniden merhaba... İlk yazım, arşivimde unuttuğum kısırla ilgili olacak:)  Biraz önce biraz arşive baktım da, unuttuğum bir sürü fotoğrafımı gördüm. Unutkanlık böyle birşey olsa gerek.. Havuç suyu içmek lazım sanırım:))



Kısırı / bol acılı kısırı benim gibi sevenlerden iseniz, ve kısırınız arttıysa, onu farklı bir sunumla ortaya çıkarmak isterseniz, işte kısır çanağında salata...



Salata tarifi için buraya bakabilirsiniz. Özellikle domatesli salatalarda mutlaka tuzot ( sebzeli çeşni ) kullanıyorum, tadı çok farklı oluyor denemenizi tavsiye ederim. Kısır için de tek isim biliyorum, kardeşim urfatutkunu. Bu tarifini mutlaka deneyin derim. Kısırdan çanaklar oluşturduktan sonra yaptığınız salatayı içne doldurun. Üzerine tulum peyniri ve ceviz ekleyin. Yanında da yeşil zeytin harika oluyor.

Bu arada Urfatutkunu 3 haftadır raporlu idi, şu an da 3 aylık bir raporla birlikte evde istirahat ediyor. Kendisini evde görebilsem de işyerinde de fazlasıyla özlediğimi buradan belirtmek istiyorum. Şu aralar hiç tuzsuz yemekler yiyor, ekmeklerini bile özel yapıyorlar hiç tuzsuz olarak. Tuz herşeyin tadını getiriyormuş da bunun farkında değilmişiz. Kendisine acil şifalar dileyerek bugünlük bu kadar diyorum, selametle ve huzurla kalın...



14 yorum:

  1. inanılmaz leziz bir görüntü yaaa bayıldım kısır en sevdiğim şeydir yok böyle bir görüntü ya mütişsiniz ellerinize sağlık.galiba kendimden geçtim coştum kısırı görünce:)) selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  2. ayyy kısır, resmine bile bitiyorum...

    YanıtlaSil
  3. arkadaşım bu ne güzel fikir kısırı domatesle çok yakıştıran biri olarak deneyeceğim
    sevgiler
    aeo

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir uygulama kısır canagında salata ikramı..yanına koymakdan sa iç içe sunum harıka olmuş..
    Ellerınıze sağlık afiyetler olsun bereketi ile..


    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. kısır olurda yenmezmi...çokta güzel olmuş..elllrine sağlık hilalcim...

    YanıtlaSil
  6. Evra İle
    ah sen de bendensin desene:)) kısır deyince aynen akan sular duruyor bende:))

    Yetenek - Sizin
    resmi bile insanı iştahlandırıyor değil mi:))

    YanıtlaSil
  7. Ayşe Süeda
    gerçekten hoş bir lezzet oldu dene derim Ayşecim

    Sevil ( Deniz Feneri )
    çok teşekkürler, dediğiniz gibi yanında olacağına içinde olmuş oldu:))

    YanıtlaSil
  8. Şehnaz
    çok teşekkürler canım, sevgiler

    YanıtlaSil
  9. rabbim şifa versin inşallah da iyileşince bol bol yesin.urfatutkunu

    ellerine sağlık.urfatutkununa selamlar

    YanıtlaSil
  10. patates çanağında salata çok gördüm ama kısır çanağında salata ilk kez görüyorum,süper olmuş.ellerine sağlık.

    aslıhan umarım daha iyidir.
    geçtiğimiz kurban bayramı annem haca gitmişti dönmelerine iki gün kala yüksek tansiyon nedeniyle beyin kanaması geçirdi,ve uzun bir süre sıfır tuzsuz yemek yedi ELHAMDÜLİLLAH şu an iyi,anneme hazırladığımız yemeklerin tatdına bakıyordumda gerçektende tuzsuz yemeğin hiç lezzeti yok.
    RABBİM aslıhana ve tüm hastalara acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
  11. Yemek yapalım
    çok teşekkürler güzel yorumun için. Lezzeti olmuyor ancak neyse ki bunu yiyebiliyor diyoruz ve Elhamdülillah diyoruz. Gerçekten zor bir imtihan, dualarınızı bekleriz.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Filiz çok teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  13. her iki sunumda çok güzel ellerin dert görmesin selamlar hilalcim

    YanıtlaSil
  14. Hilalciğim eline sağlık nefis olmuş iyide bir fikir sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails