Sakla Samanı, Gelir Zamanı


Hani çizgifilmlerde olur ya, bir anda adamın kafasında bir ampul yanar:) Aynen bende de bir ampul yandı:) Hiç kullanmadığım tabaklarım vardı. Aklıma onlarla yapabileceğim tablolar geldi. 


Biri büyük ikisi biraz daha küçük 3 adet tabak aldım. Bu tabaklar beyazdı. İlk olarak lilaya boyadım. Stickerleri yapıştırıp tutkalladım ve üzerine vernik sürdüm.


Tabağın biri harflerle ilgili ve alt kısmında oğlumun adı yazıyor.


Diğeri rakamlarla ilgili ve alt kısmında oğlumu ndoğum tarihi yazıyor.


 Diğer tabak ise kelebeklerle ilgili. Bilimum çeşit kelebek resmi ile yapıldı.


 Ne demiş büyükler. sakla samanı gelir zamanı... Bu harfler, rakamlar, kelebekler aldığım bir çikolatadan çıkmıştı. Belki 1,5 yıl olmuştur. İyi ki saklamışım:)


20 yorum:

  1. eline sağlık, çocuk odasına çok hoş duvar saati olur gibi geldi bunlardan...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. En çok kelebekliyi sevdim. Eline sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. selamun aleykum hilal.

    senin mesaji okuyunca benim kafamda da ampul yandi.benim canavarlar pek merakli stikerlara:)alip ,hazir plastik tabaklarla onlara yapistirtayim.eg;ence olur onlara:)

    malum tabak fakiri oldugumdan,kullanmadigim tabagim yok:)

    oyle guzel akil etmissinki,sadece kendini degil,benide aydinlattin.cok tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  4. Ege'nin annesi
    haklısın duvar saati de çok iyi fikir:)

    Neduk
    çok teşekkürler sevgiler

    Anlayamazsın
    ne kadar sevindim anlatamam, çocukların sevdikleri bir işe bir oyuna vesile olmak ne hoş:) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  5. iyiki atmamışsın bak ne güzel olmuş valla ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık çok cici olmuşlar..

    YanıtlaSil
  7. Kebekleri bende çok severim Hilalcim, ellerine sağlık çok güzeller.

    Ayrıca yenileme yarışmasında bol şanslar dilerim ve öperim tatlı yanaklarından;)

    YanıtlaSil
  8. elelrine sağlık cnm gayet güzel olmuş

    YanıtlaSil
  9. canım bide sana yorum yazmıştım.

    Sanırım Erşanlı Kırtasiyeyi diyorsun orası baya popüler ve herkes oradan alışveriş yapıyor. Ama bişey almadan önce nettende araştır fiyat mukayese et bazen pahalıya geliyor.
    Peçete transferi için ben sana renkli peçetelerimden verebilirim yada Palmiyeyi biliyorsundur orada tek tek güzel peçeteler satılıyor, makul fiyata onlardanda edinebilirsin. Aslında dergilerdende kestiğin güzel resimleride istediğin yüzeye transfer edebilirisn.

    YanıtlaSil
  10. ÖCELİKLE BLOĞUMA HOŞ GELDİNİZ ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  11. derler ya 40 yıl düşünsem aklıma gelmez diye, aynen öyle
    ama gerçekten çok güzel bir fikir, oğlunun isimi yazılı olan çok güzel ileride ona negüzel bir armağan süpersin..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Saklayinca zamani gelio demekki,bi de ben saklayabilsem:)))Ellerine saglik,guzel bi degerlendirme olmus...

    YanıtlaSil
  13. değişik ve güzel canım eline sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Hepsi ne kadarda güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar...
    Çok güzel bir tasarım olmuş.Elerinize sağlık.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. Bahar Yorgun
    haklısın Bahar, sakladım samanı geldi zamanı:)

    glşah
    çok teşekkür ediyorum

    Benhurum
    çok teşekkürler canım ben de başarılar diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Yetenek sizin

    canım yaa şu palmiye vs ile ilgil ioturup konuşmamız lazım senle:)

    Tiryaki
    teşekkürler canım

    Gönül
    sen de hoşgeldin arkadaşım sevgiler

    Elif-Kayra
    çok teşekkürler canım öpüyorum Kayra'yı da seni de

    YanıtlaSil
  18. Miniğimle mutfakta
    evet hakkaten herşeyin zamanı geliyor

    Sağlıklı mutfak
    çok teşekkürler Hilalcim

    Atölye Kedi
    çok teşekkürler güzel yorumun için

    Sevgilerimle
    çok teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel bir çalışma olmuş, tabakları nasıl asabiliriz diye düşünmeye başladım şimdi : ))

    YanıtlaSil
  20. Canfeza
    çok teşekkürler. Asmanın yönteminibulunca paylaşacağım kısmetse:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails