Sütlü Kaşarlı Patates


Patates sevenler buraya. Kaşarlı ve sütlü patates yapıyoruz. Tarif çok basit, ama öyle lezzetli ki...
Malzemeler:
3 orta boy haşlanmış patates
2 yemek kaşığı tereyağ
yarım bardak süt
yarım bardak rendelenmiş kaşar
Tuz, karabiber ve kırmızı biber


Patatesleri rendenin ufak tarafı ile rendeleyin.


Tereyağını eritip içine patatesleri alın. Birlikte birkaç kez çevirin lezzetleri özdeşleşsin.


 İçine yarım bardak sütü ekleyin. Sütü çekene kadar karıştırarak kavurun. En son içine kaşarı ve baharatları da ekleyin, kaşar eriyince servis yapın. Afiyet olsun...




9 yorum:

  1. Pratik lezzetli..
    Hem kahvaltı hem ara öğün için ...

    Ellerınıze sağlık afiyet olsun bereketi ile..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. bende çok severim..ellerine sağlık hilalcim..

    YanıtlaSil
  3. ohh kuymak gibi olmuş vallahi. nefis eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. Çok severim. Bunu ezerek yapıyorum ben, ama ezmeden de yapmak gerek demek ki :) Çok güzel görünüyor ya, canım çekti.

    YanıtlaSil
  5. canım hilalim; çok güzel görünüyor şekerim.. ellerine sağlık... muck.

    YanıtlaSil
  6. ya süt nasıl bir tat katıyor merak ettim? Hiç sütlü patates yememiştim:)

    YanıtlaSil
  7. Bende bu şekilde yaparım lokum gibi oluyor. Ellerinize sağlık, çok lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil
  8. canım ellerine sağlıkk çok lezzetli görünüyor..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel görünüyor bayıldım

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails