Garnitürlü Makarna


Makarnalı en pratik tarif nedir?
Peynir rendeler, makarnayı peynirle yersiniz.
Ya da makarnanın üzerine garnitür eklersiniz. 
Üzerine biraz da mısır, tamamdır...

Dilerseniz yoğut ekleyerek salata misali de yiyebilirsiniz.


Bir mekan önerisi:
Hamileyken, et yiyemediğim bir dönem keşfettim Selva makarnanın lokantasını
Ben zeytinli olanını yemiştim ilk olarak, bayılmıştım. 
Hatta yanımda iskender yiyenler bile makarnaya talim etmişlerdi:))
Selva makarna, kule site 2. katta.


8 yorum:

  1. Makarnanın her türlüsüne bayılırım harika olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı sabahlar, ellerinize sağlık çok farklı ve güzel bir tarif olmuş bende deneyeceğim.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Hilalciğim nefis görünüyor öğle saati olmadan acıktım galiba ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Görüntü güzel. :)

    Eminim tadıda güzeldir. :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. hem kolay hem lezzetli e daha ne olsun : )

    YanıtlaSil
  6. nefis bir makarna olmuş çok da vitaminli ellerinize sağlık
    sevgiler, saygılar..

    YanıtlaSil
  7. hala kızı hatice21 Eylül 2010 14:54

    gerçekten çok güzel görünüyor.eline sağlık.çok canım çekti kuzen

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails