Zinde Ayaklar ve Zinde Terlik

 

Zinde terliği sanıyorum 3 sene kadar önce almıştım. O zaman bu zamandır kullanmaya çalışırım ama dzenli kullanamadım. Malum çivili bir terlik gibi düşünün, ya da ben çok hassasım ki çok fazla giyemedim. Sonrasında da hamilelik dönemi kullanılmadığından bir ablama 1 seneliğine emaneten vermiştim. Şimdi son birkaç aydır sürekli kullanıyorum terliği. Önerilen kullanım sabah 15 akşam 15 dakika olmak üzere en az 30 dakika gün içinde kullanmak. Hatta yemeklerden 45 dakika 15 dakika süreyle kullanılırsa zayıflamaya da etkiliymiş okuduğuma göre. 

Şunu söylemeliyim, bu tür şeylerin direk tedavi etme imkanı sağladığını düşünmüyorum ama tedavi sürecinde mutlaka yardımcı etkenlerden, buna inanıyorum. Ben neden aldım derseniz, belli bir durum için değil ama ürün hoşuma gittiği için almıştım. Ve şimdi aktif kullandığım sürede sanki adı gibi kendimi daha "zinde" hissediyorum. Tabi belki de tamamen inanmakla ilgili bu durum...

Ben aldığımda tek satış noktası vardı, şimdi birkaç satış noktası gördüğüm için ve ben hangisinden almıştım unuttuğum için size web adresi vermiyorum. İşte terlikle ilgili webden alınan  birkaç bilgi:

Refleksoloji Nedir? 

Eller, ayaklar ve kulaklarda bulunan özel refleks noktalarının, vücudun diğer organlar ve salgı bezleri ile bağlantılı olması temeline dayanan bilimdir.
Refleks noktalarına basinç uygulanarak vücuttaki sinirler ve kan dolaşımı uyarılır, böylece rahatsızlıklar giderilir. Akupunktur prensiplerine benzer şekilde, refleksoloji vücudun enerji akımını uyararak iyileşme ve fiziksel fonksiyonlarda dengeyi sağlar. Vücuttaki organlar çeşitli yollardan akan enerjiyle bağlantılıdır. Uyarılan bölgedeki organlar ve salgı bezleri fonksiyonlarını yerine getiriyorsa, değişikliğe uğramayan rahat bir enerji akımı olur.
En yaygın kullanılan refleksoloji formu ayaklara uygulanan basınçtır.

Refleks masaj terliğinin tedaviye yardımcı olduğu rahatsızlıklar:

Baş ve boyun ağrıları
Zayıflama (Yemeklerden 45 dakika sonra bir 15 dakikalık ek seans gerektirir.)
Her türlü romatizmal ve eklem ağrıları
Sırt ve bel ağrıları
Siyatik ağrıları
Ayak, bacak ve kas ağrıları
Tansiyon
Astım ve benzeri nefes daralmaları
Şeker, diyabet hastalığı
Stres, uykusuzluk ve sürekli yorgunluk
Kabızlık, hazımsızlık ve sindirim sorunları
Bayanlarda regl ve menapoz ağrıları
Kan dolaşımı bozukluğundan kaynaklanan diğer tüm rahatsızlıklar                                                              

1 yorum:

  1. Sade içiyorum Hilalcim çokta güzel oluyor öyle alışmışım,

    Ah ah öyle bir dönemde yaşıyoruzki herşeyin doğalını bulmak çok zor.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails