İstatistik :)

Eylül'ün Annesi Bahar istatistik konusunda beni sobelemiş. Kumanda panelindeki istatistik bölümüne girip, tüm zamanlarda en çok hangi yazılarım okunmuş bunları yazmam gerekiyor. İşte benim top 5'im :)

1 numara ( En çok tık alan )
Bu tülü her gelen nerden aldın diye soruyor. Yapımı çok çok basit, yapmanızı tavsiye ederim.

2 numara
Hamuru 3 hafta önce yapmıştım. Merak edip soranlar oluyor, hemen söyleyim hiç bir bozulma olmadı. Hala ilk yapıldığı gün gibi duruyor.

3 numara
Buradan benim gibi tatlı sevenlerin çokluğunu anlamış oluyorum :))

4 numara
Kendi stickerinizi nasıl kendiniz yapabilirsiniz, işte tarifi burada...

5 numara
Stickerları çok seviyorum. İşte burada da kendi yaptığım diğer bir örnek var.

Şimdi efendim ben de şu beş arkadaşımı sobe sobeliyorum:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails