Biirr, İkiiii, Üüüüç.......


11. katı seçtiğimizde birçok kişi çok yüksek demişti, ne yapacaksınız orada.. Korkar insan... 13 katlı binanın 11. katı yüksek gibi gelmemişti bana. Kaldı ki perde örtme sıkıntısı bile olmadığından baya avantajını da gördüm:) Bir diğer avantajı nedir dereniz, 11. kata asansörle çıkarken, kırmızı ışıklı göstergede her kata gelindiğinde "1,2,3,...11 geldiiik" diye saymak oldu. Yok yanlış anlamayın, benim saymakla şim olmaz da minik merak ediyordu biz de her çıkışımızda, inişimizde pür dikkat göstergeyi izleyen miniğe sayıları sayıyorduk. Sonra baktık ki gördüğü yerde sayıları göstermeye başladı. Gazete, kitap, takvim.. Ve plakalar :) O an aklıma koydum, hemen acele tarafından yapılmalıydı bu proje. Renk renk sayılar...



Polardan yaptım sayıları. İçlerini doldurdum. Yumuşacık rakamlarımız oldu. Bir de onlara polardan çanta diktim. Çantanın üzerine de rakamlardan işleme yapacaktım ama elimde hazır kesilmiş kuşlarım vardı, onlardan birini dikmek daha kolay geldi :)))


Yapacaksanız, siz siz olun incecik hatlarla çalışmayın. Dikip de geri çevirmesi zor oluyor. Aklınızda olsun:)) Minikler neşeyle oynasın.. Sevgiyle kalın...
Not: Bugün marmelatlı kurabiye tarifi verecektim ama tarifim evde kalmış, nasıl yaptığımı da hatırlayamadım. Artık kısmetse yarına :))

7 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar hilal ellerine sğlık

    YanıtlaSil
  2. çantaları da ayrı güzel... eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. sevgili hilal çocuklara yönelik çok eğitici çalışmalarınız var tebrik ediyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. bunların arasında 1 rakamı yok, ben mi göremedim:)

    tebrikler bu arada

    YanıtlaSil
  5. harika... yine süpersin canım bu yavru kuşlar bakalım bize daha neler yaptıracaklar...

    YanıtlaSil
  6. Hilaaal
    harikasın yine sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. AYYY NE İYİ YAPMIŞSIN BANA UĞRAMAKLA SEVGİLİ HİLAL.YOKSA NASIL BULURDUM BU CİCİ BLOĞU.BU FİKİR İÇİN VALLA YAKIN OLSAN VE YAŞIN BENDEN BÜYÜKSE ELLERİNDEN ÖPMEK İSTERİM.SÜPER BİR FİKİR CANIM YA.

    HAY SEN AKLINLA BİN YAŞA.11 AYLIK BENİM PRENSİM...VE ŞAHANE BİR FİKİR ONA SAYILARI ÖĞRETMEK BUNDAN DAHA EĞLENCELİ OLAMAZDI SANIRIM.LAKİN.Bİ SORUN VAR.POLAR NERDEN BULCAM.NEYSE BAKICAZ Bİ HAL ÇARESİZNE.ÇOK BEĞENDİM.ELLERİNE EMEKLERİNE AKLINA SAĞLIK.ÖPÜYORUM.BİR ANNEYE BUNDAN DAHA CİCİ BİR FİKİR NE OLABİLİR.OĞLUM BAYILACAK.ÇOK ÖPTÜM...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails