Otoyol Projesi - 2



İlk otoyol projemi burada sizlerle paylaşmıştım.
Şimdi yeni bir otoyol projesi paylaşmak istiyorum sizlerle. 
Çok çok uğraştırdı beni, itiraf etmeliyim ama neticeden hoşnut oldum çok şükür.


Bu kez toprak rengi ana rengimiz oldu ve yolları da aslına uygun olarak siyah yaptım. Tabiki yol çizgileri de beyaz. Projede kuğulu park, banka, hastane, ev ve yakıt istasyonu var.


Özellikle hastane kısmındaki bu ambulansı yaparken çok keyif aldım.


Aynı şekilde, park kısmında ise kuğuyu yapmak çok hoşuma gitti.



Güneş, ağaçlar, çiçekler, göl vekuğu, kaydırak, salıncak parkın diğer ayrıntılarını oluşturdu.


Burada da ev, bahçesinde köpek kulübesi ve çiçeği. Yanında ise akaryakıt istasyonu :)



Yol çizgilerini zigzag dikişle makinede yaptım.


Bankamız ve yanıbaşındaki ağaçlar...



İşte bu da projenin katlnmış, çantaya atılmaya hazırlanmış hali:)) Bu kez öncekinin aksine araba değil, çiçeklerle süsledim. Çiçekleri çok seven şirin bir melek için:))

Sevgiyle kalın...


6 yorum:

  1. ÇOK YARATICI BİR FİKİR..HARİKA OLMUŞ ARKADAŞIM..ELLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olmuş eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. büyük emek hakikaten.eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok başarılı ve oldukça eğitici bir çalışma olmuş ellerine sağlık canım, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Fikir de uygulama da harika. Her detayı düşünmüşsün Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  6. yine ve her zaman harikasın Hilal:))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails