Oyuncak Dükkanı Nedir? Nasıl Doğdu?


Yok ben anladım, marmelatlı kurabiye postunu yazamayacağım bu gidişle:)) Öyle görünüyor ki bayram sonrasına kalacak:) Olsun bakalım, hayırlısı..

O halde bugün, bloğu açtığımdan beri tanıtımını yapmak istediğim OYUNCAK DÜKKANIndan bahsedeyim. Biliyorsunuz, el emeği birşeyler yapmayı çok seviyorum. Buna yemekler de dahil:)) Önceleri ağırlıklı olarak ev dekorasyon objeleri üzerine birşeyler yapıyordum. Oğlum doğunca da çocukların dünyasına giriş yaptım. Bunları yapıp paylaştıkça sizlerden öyle güzel tepkiler aldım ki. Özellikle, sadece bu tür ürünler için bir blog ve facebook sayfası açmamı öneren çok arkadaşım oldu. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Hiç aklımda yokken, bir oyuncak dükkanım oldu. Beni o bloğumda da yanlız bırakmayacağınızı biliyorum.

Bu arada, oyuncak dükkanı 28 Kasım'a kadar bayram indiriminde. Bilginize dostlarım.

Sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. ellerine sağlık çok hoş bi blok olmuş..hemen izlemeye aldım..

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun, bol helal hayırlı kaznçlar dilerim

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails