Haftasonundan Kareler...














Babaanne evimizde dün çekildi bu fotolar.

Karlar, yer yer erimiş...Ama yine de yakışıyor Konya'ya beyazlar...


Bunlar da, bahçemizdeki minik ceviz ağacımızın bu seneki ilk mahsulleri.
Topu topu 9-10 tane :) 
Organik cevizlerimiz umarım seneye ağaç biraz daha büyüyünce fazlalaşırlar, yemeye doyamadık çünkü:))



Bu arada haftasonu bir de misafir vardı Urfa'dan. Gerçi ben tanışamadım ama bizim Urfatutkunu ve annemler tanıştılar. Doğrusu sanal ortam dostlukları ile ilgili önyargılarım blog dünyasından sonra ve özellikle urfatutkununun Antep ve Urfa'da, İstanbul'da birebir tanıştığı sevgili blog dostlarımızdan sonra ortadan kalktı. Aslıhan anlata anlata bitiremedi, annemler de çok sevmişler. Gelirken de elleri boş gelmemişler, taze fıstık ve isot getirmişler. Geçtiğimiz yaz Aslıhan Urfa'dan bu fıstıklardan getirmişti. Yukarıda 3 fıstık yanyana, o ilk fıstık kabuklu ve hatta dış kabuğu var. Ortadaki dış kabuğu soyulmuş fıstık ve sonuncusu da tamamen kabuktan arındırılmış iç fıstık. Ben geçen sene bunu ilk gördüğümde ( çünkü biz ilk halini görmüyoruz, sadece kabuğu ile yani ortadaki resimdeki gibi  görebiliyoruz ) kabuğu olduğunu anlamadan atmıştım ağzıma:)) Neyse ki Aslıhan uyardı da dişlerim kırılmadan olayı çözebildim:)) Hani benim gibi bilmeyenler varsa, aklınızda olsun:))

Dostluklar baki olsun.

Sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. Resimler çok hoş. Ne ara çektin =)

    Biz misafirlerimizden çok memnun kaldık. İnş onları da memnun edebilmişizdir. Fıstıklar için de afiyet olsun bu arada =)

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    özellikle tasarımlarımı ve diktiklerimi paylaştığım bloguma beklerim
    görüşmek üzere

    http://keddynindolabi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails