Yarım Elma Gönül Alma :))

Dün gece bakır renginde ayı görebilen oldu mu:)
Ben size unutmayın dedim ama kendim unuttum:) Gece 11:30 gibi gökyüzünde baktığımda ay normal rengindeydi ama gökyüzü kızıldı. Neyse dedim, bunu da gördük ya artık 500 sene sonraki torunlarımız ( kısmetse ) görürler tekrar:) Malum 500 senede bir oluyormuş...Bu 500-600 senede bir olanlar da hep bizim kuşağa denk geldi o da güzel değil mi :))

Şimdi gelelim yarım elma gönül alma kısmına:)
Yarım elma, bizim çok sevdiğimiz ve yakın zamanda Amerika'dan kesin dönüş yapan can arkadaşımızın aramızdaki takma adıdır:) Neden derseniz, herşeyi yarım yarım, azar azar yerdi öyle dedik kaldı gitti:) Bu haftasonu oturacaktık zaten ve erken de olsa birlikteyken doğum gününü kutlayalım dedik ( hafta içine denk geldiğinden hepimizin toplanması mümkün olmayacaktı ). Tabi biz bunu dedik ama yarım elmanın durumdan haberi olmadan ayarlamaya çalıştık herşeyi. Pastayı ev sahibimiz yaptıracaktı, ben de yarı melmanın yeni başladığı işyeri için üçümüz adına çiçek alacaktım. Geçenlerde bir arkaaşım için aldığım o harika pembe çiçekli güzel çiçeği bulamamış olsam da kısmet dedim ve beğendiğim başka bir çiçeği aldım. Üzerine de bakın işte böyle yazdım(k) - Urfatutkunu ile:


Ardından eve geldik, ev sahibimiz Simge'yle birlikte yarım elmaya göstermeden hazırlıkları sürdürdük. Görmesin diye baya çaba sarfettik ve muvaffak olduk sanırım:) 


Özellikle alt resimdeki soldaki böreğe bayıldım:) Kaç tane yedim bilemeyeceğim :) Alttaki ise yumurtalı köfte ( Urfatutkunu ve Simge ısrarla Yımırtalı Kifte olduğunu söylüyorlar :)) . Tarifi burada...


 Ayrıca bu keçe kalem kılıfları da o gün arkadaşlarıma hediye gittiler. İyi günlerde beni anarak kullansınlar.



Ve buradan vesileyle:
Nice yıllara yarım elmamız, seni seviyoruz...


6 yorum:

  1. Güzel bir gündü. Kalem kılıfları da ilginçti =) Daha önce hiç öyle bir şey görmemiştim. Şu hanımlar neler neler üretiyorlar =)

    Yarım Elmam, iyi ki döndün vatanımıza ve iyi ki doğdun. Allah ayırmasın bizleri.

    YanıtlaSil
  2. canım ellerine ve emegine sağlık.
    çok güzel düşünüp düzenlemişsin.ayrıca börek kısmına gelincede afiyet bal şeker olsun sen iste ben sana herzaman yaparımmm.. ve yarım elmada gelişme gördüm artık ona 4/3 :))) mutlu yıllar tekrar kardeşimm

    YanıtlaSil
  3. canım ellerine ve emegine sağlık.
    çok güzel düşünüp düzenlemişsin.ayrıca börek kısmına gelincede afiyet bal şeker olsun sen iste ben sana herzaman yaparımmm.. ve yarım elmada gelişme gördüm artık ona 4/3 :))) mutlu yıllar tekrar kardeşimm

    YanıtlaSil
  4. yarım elma'ya selamlar! nice yıllar dilerim..

    seni de muck'ladım

    YanıtlaSil
  5. Şuanda aldığınız çiçek yan masamın üzerinde çok şık bir şekilde duruyor.
    Altına önce poşet koymak zorunda kaldım, suyu akmasın diye. Sonra bizim çiçeklerle ilgilenen arkadaştan rica ettim. Bana ona uygun saksı altlığı getirdi. Üçünüze de çok çok teşekkür ediyorum. İyki medikalde çalışmışım da sizi tanımışım..:)
    Ayrıca yemekler de çok güzeldi.. Simgenin ellerine sağlık...
    Siteni de çok beğendim hilal.. Maaşallah çok zengin bir içeriği var. Daha geniş bir vaktimde ayrıntılı bir şekilde incelemek istiyorum ia.

    Tekrar üçünüze de çok teşekkür ederim..
    Yarım Elma:)

    YanıtlaSil
  6. afiyet bal şeker olsun:)Ellerinize sağlık..Ben de ayın halini unutup göremeyenlerdenim:(
    bi dahaki sefere yaşarsak:DD
    Sevgiyle kal canım..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails