"Annemi İstiyorum" Projesi hayata geçiyor :)

Çok sevinçliyim çok...

Neden mi?
Bir süre önce bir imza kampanyası başlatıldı.
Prematüre doğan bebeklerin çalışan anneleri, doğum öncesi izinlerini kullanamıyorlardı, izinleri boşa gidiyordu. Annemi istiyorum imza kampanyası ile, prematüre doğumlarda doğum öncesi kullanılamayan iznin doğum sonrasına aktarılması, iznin boşa gitmemesi üzerine bir manifestoya birçok kişi imza attı. 


Ve bugün..
Güzel haber geldi...

Sevgili Dostlarım,
Biraz önce Çalışma Bakanımız Ömer Dinçer ve ekibi aradı…
Hayatımın en heyecan verici telefon konuşmalarından biriydi…
Şu an ellerim titriyor…
Sevinç çığlıkları atarak telefonu kapattık…
Müjdeyi vermek için bizzat bizi aradı…
BAŞARDIK!
Şu sözleri duyduk:
“Annelere müjdeyi ver konu halloldu yasa komisyonda size teşekkür ediyoruz bizi konuda aileler ile bir araya getirdiğiniz için…”

Bu sevindirici haberin devamını, bizzat konuşmayı yapan Pınar'ın dilinden dinlemek için buyrun buradan...

5 yorum:

  1. Bu habere bebek bekleyen biri olarak çok mutlu oldum. Ben de bu imza kampanyasına katılmıştım. Anneler ve bebekleri için önemli ve sevindirici bir adım.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel sonuca bağlanmasıda mutluluk veriyo

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir haber.faydalanacaklara şimdiden hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir haber emeği geöenlere sınsuz teşlekkürler

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir haber. Tüm emek verenlere tebrikler.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails