İzlenilesi Bir Film: Sanctum



Aksiyon, macera ve dram...
Bunları bir arada sevenlerdenseniz, bu filmi sakın kaçırmayın.
Nefesimi kesti resmen...
James Cameron yapımı olması zaten herşeyi anlatıyordur sanırım...



Tek kötü yanı 3D olması
Ben nedense pek hoşnut olmuyorum 3 boyutlu izlemekten
Ya da bu konuda geri kafalıyım, bilemiyorum :))



Bir mağara, mağaranın denize açıldığı noktayı bulma çabası.
Ancak beeklenmedik bir durum, yağmurun başlaması...
İşte tüm aksiyon bundan sonra başlıyor...



İşte mağaranın giriş kısmı burası.
Bu keşifte, ekip başı çok çok iyi biliyor işini.
Onu anlamaları için, onunla mağarada zaman geçirmeleri gerekiyor.
Ve sonunda yağmurla gelen su baskını ve mağaranın girişinin kapanması neticesinde, mağaranın denize açılan kısmını keşfetmeye - canlarını kurtarabilmek için - mecbur oluyorlar.


Sonunda kurtulan 1 kişi oluyor.
SAdece bir kişi, hem canını kurtarmış oluyor, hem de mağaranın keşfedilmeyi bekleyen yerlerini keşfetmiş oluyor.
Çok çok heyecan verici son sahneleri hala unutamıyorum...


Tavsiyemdir, izleyin mutlaka...

1 yorum:

Related Posts with Thumbnails