Şükürler Olsun

Evet
Sonunda erişebildim bloğuma
DNS ayarları ile oynamam gerekti ve oldu şükür
Burada sevgili komşum Fatma'ya çok teşekkür etmeliyim DNS ayarlarını bana verdiği için.
Aslında birçok kişi okuyamayacak belki yazdıklarımı ama aşağıdaki ziyaretçi sayısına bakılırsa okuyanlar da az değil.
Çok emek verdim blogspota, bırakmayı düşünmüyorum ama bir süre wordpress ile aynı anda yürüteceğim yazılarımı
blogspota giremeyenler wordpressten ulaşabilsinler diye.

Yasaklar kalksın, yaşasın özgürlük...


2 yorum:

  1. Canım bilene ne kadar kolay bi sorun .Bende arkadaşım Havvaya teşekkür ediyorum. Geldi 1 dk da yaptı gitti.Unutmam artık nu nuramaları.

    YanıtlaSil
  2. Yaşasın özgürülük :)
    Benim blogum kapanmadı,dolayısıyla ayar filan da yapmadım ancak,arkadaşlarımın çoğuna ulaşamamak son derece üzüntü verici..
    Umarım tez amanda tamamen çözülür sorun..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails