9. Türkçe Olimpiyatları - Konya


Ve Konya'dan bir olimpiyat şenliği geçti.
Atatürk stadyumunun koltukları tıka basa dolu olduğu gibi, sahanın ortasında da gördüğünüz gibi hiç yer yoktu.


Hepimizi ziyadesiyle şaşırtan bu gençlere hayran kaldığımı belirtmeliyim.





Ve işte bizi en çok duygulandıran "Kafkas Ekibi"
Vesileyle, Nalmes'e şunları demek istiyorum
Çok ara verdiniz, tekrar gelin sizi izlemek istiyoruz :)



Evet, Türkçe Olimpiyatlarının şenliği Konya'da coşkuyla karşılandı.
O gece stadyumda 35000 kişi izledi bu şenliği...
Çok güzeldi çok...

2 yorum:

  1. geçen haftada mersindelerdi burdada aynı kalabalık vardı hınca hınç doluydu:) o kalabalığı görünce nasıl girecez diye düşündüm:) programa başlayınca o kalabalık ikiye katlandı bu kezde eyvah nasıl çıkacaz dedim:) şükürler olsunki girişte çıkışda sorunsuzdu:)

    en güzele emanetsiniz sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hilal cim,
    Ben de geçen haftalarda Bursa da olan programa katılmıştım. Aynı Konya gibi Bursa da Atatürk Stadyumu da tam doluydu. Harikaydı !! Sahnede performans sergileyen gençler kadar, küçük çocukları ile, bebek arabası içinde bebekleri ile stadyuma gelen hizmet gönüllülerine hayran kaldım :)
    İnşaallah herşey daha güzel olacak, sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails