Terkedilmek Herkese Acı Verir!




Terkedilmek tüm canlılara aynı acıyı verir...

Çok etkiledi beni bu cümle.
Klibi izlerseniz o en son görüntü eminim sizin de içinizi acıtacak.
Korunmaya muhtaç bu canlılar, merhametimize ve sevgimize öyle muhtaçlar ki.
Kışın karlar üzerine koyacağımız bir parça ekmek, yazın kapı önüne koyacağımız bir tas su onlar için büyük nimetler inanın.
Onları lütfen unutmayalım...

Bakın türler arası dayanışma projesinin amacı sitede nasıl anlatılmış:

Çocuklardaki 'şiddet' duygusunun 'sevgi' duygusuna dönüşmesini sağlamak amacıyla 'ŞİDDETE KARŞI SEVGİ' başlıklı teatral eğitim çalışmasını uygulayarak çocuklar ile hayvanlar arasında 'dostluk ve korumaya' yönelik bir iletişim kurmak.
Çocuklarda hayvanlara karşı 'merhamet, yardım ve koruma' duygularını geliştirirken, buna paralel olarak kişilik yapılarında 'yaşam hakkına saygı, sevgi ve paylaşma duygularının güçlenmesini sağlamak.
Çocuklarda kendinden küçükleri, yaşıtlarını ve zaman zaman da büyüklerini de hedef alacak boyutlara ulaşmış olan insana karşı şiddeti önlemek. Ekolojik denge içinde 'insan, doğa ve hayvanın' bir bütün olduğunu, bu unsurlardan birinin zarar görmesinin diğerlerini de etkileyeceğini anlatmak.
2011/2012 eğitim - öğretim yılı içerisinde İstanbul genelinde öncelikle HAYTAP temsilciliklerimizin olduğu 39 Belediyeye yönelik hayvan bakım evlerine ziyaret edilecektir.Beraberinde Milli Eğitim Bakanlığı ile birlikte belirlenecek okullardaki binlerce ilkokul öğrencisine, direkt olarak ulaşılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails