Remember Me ve Truman Show Hakkında



BENİ UNUTMA

Alacakaranlık'taki başrol oyuncusu Robert Pattinson'un bir başka filmi. Film genel olarak hoşuma gitti. Güzel işlenmiş bir konusu var, oyuncular da güzel yorumlamışlar. Kısacası filmi bğendim. Ancak filmin sonu bana çok anlamsız ve gereksiz bir zamanda yapılmış bir propaganda gibi geldi. Filmin sonunda - hiç alakası olmayan bir şekilde - 11 Eylül günü ikiz kulelerde başrol oyuncusu ölüyor. Film boyunca işlenmemiş bir konu ile de film bitebiliyormuş yani :)) Üstelik de herşey yoluna girmişken, herşey tersine dönüyor. Hani bizim eski Türk filmlerindeki dramatik sahneler geldi o anda aklıma.



TRUMAN SHOW

Jım Carrey filmlerini seviyorum. Gülmeyi de seviyorum :) Farklı bir film olmuş bu. Güzel mi? Evet, izlemeye değer. Bir adam, doğduğundan itibaren yalan bir dünyanın içinde yaşar mı? Evi, işi, karısı.. Neyi varsa hepsi yalan.

Nasıl olduğunu merak ettiyseniz, izleyin diyorum:)


2 yorum:

  1. Truman show un konusu bana çok orjinal gelmişti ilk izlediğimde . hatta aktörün sevdiğim tek filmi diyebilirim.
    remember me ise işyerinde izlediğim ve hiç zevk almadığım bir filmdi.

    YanıtlaSil
  2. The Truman Show, Jim Carrey'in bana göre en güzel filmidir :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails