"Vakit Kaybı" Filmler

Hep beğendiklerimi paylaşmamalıyım öyle değil mi:) Aşağıdaki filmleri malesef zaman baybı olarak gördüm.  Özellikle "Adını sen koy" a tahammül bile edemedim:) Buyrun filmler hakkındaki yorumlarım:

 ADINI SEN KOY


Film Eskişehir'de geçiyor. Yönetmen Tuna Kiremitçi:) Ben de ilk okuduğumda inanamadım ama hakkaten yönetmen Tuna Kiremitçi. Oyunculuk, senaryo, çekim kalitesi vs vs... Hepsinden sınıfta kalır desem yeridir. Tam bir vakit kaybı. Zaten sonuna kadar sabredemedim bile. Tuna Kiremitçi'y ise diyebileceğim tek şey var:
Dostum sen sadece şemsiye yap, sadece şemsiye yap, her zaman şemsiye yap...

 KASIM'DA AŞK BAŞKADIR


Adını çokça duyduğum, güzel olduğuna neredeyse emin olduğum bir filmdi. Güzeldi de. Ama sanki birşeyler boş gibiydi. yani herşey çok hızlı ilerledi, olmayacak olaylar oldu bir anda. Kariyer sahibi bir adamın bir anda çılgınca bir teklif karşısında herşeyi arkaya itmesi gibi. Yani çizgifilmlerdeki gibi olasılık dışı haller var bu filmde. O nedenle çok etkilemedi beni bu film. Üstelik sonu, tam bir fiyasko olarak bitti.

Malesef, sevemedim...


3 yorum:

  1. Seyretmedigim icin yorum yapamiycam ama sizin yaziniz iyi bir fikir sahibi olmam nedne oldu
    sevgiler
    sEfa

    YanıtlaSil
  2. Begenmedigin filmleride paylastigin icin sagol. Genelde her yerde su cok güzel bu cok güzel diye okuyorum, filmleri begenmeyince sinir oluyorum... Her zaman övgü olmaz elestiride lazim :) Sagol...

    YanıtlaSil
  3. lezzet sefası

    yorumunzu için teşekkürler, sevgiler

    Gülsüm

    haklısınız, beğenmediklerimizi de belirtmeliyiz ki bizim gibi bakalarının vakti de boşa gitmesin.

    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails