Araba İçi Oyuncak Düzenleyici


Eşimin bir arkadaşı, bolca bu mavi ve kırmızı polardan yollamıştı bir ara.
Oyuncak yaptığımı biliyordu sağolsun, benim için çok güzel bir hediye olmuştu :)
Geçenlerde gözüme battı bu polarlar, ne yapmalı ne etmeli derken, uzun zamandır aklımda bekleyen bir proje takıldı dimağıma.
Arabaya, Hamza'nın koltuğunun önündeki koltuğa asılacak bir düzenleyici.


Ölçüyü, bir gün arabadan inerken karış hesabı aldım :)
Eve geldim kestim biçtim, hemen işe koyuldum.




Bebek şekerlerinden artan dantel ile süsledim, içine de kalın keçe ile takviye yaptım ki dik dursun.


Üst kısmına ise iki kurdele, ve hemen ertesi gün arabaya gidip moonte ettim:)
Ortadaki düz kesecikler kitaplar ve dergiler için.
Bombeli kesecikler ise oyuncaklar için kullanılıyor.

Şimdilik bu kadar, sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. çook güzel olmuş ya.banada çok lazım böyle birşey,ama dikiş bilmiyorum malesef:(

    YanıtlaSil
  2. cok guzle bir fikir aklina saglik

    YanıtlaSil
  3. Hilal ben bitirdim trafik halısını seninkinide sabırsızlıkla bekliyorum. Bu da gayet güzel olmuş ellerine sağlık ; )

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails