Bu Peçetelere Bayıldım

Tatilde - yani izinde - yaptıklarıma devam. Bir gece, ne yapsam ne etsem diye düşünüp dururken aniden kalktım ve hemen birkaç plastik kap çıkardım geldim. bunların birçoğunu canım Meral ablamın Erzurum'da okuyan Mahmut'u için ayırıyordum ama içlerinden birkaçını alıverdim o hızla. Hemen boyadım, Bim'e her gidişimde aldığım çeşit çeşit peçetelerimden de transfer yaptıktan sonra, babaannemin gözleri açık kaldı. İnanamadı ki bu başarıda peçetelerimin desenlerinin çook büyük payı var. Yoksa bu konuda iddialı değilim yanlış anlaşılmasın :)

Bu arada, en son gidişte üzerinde kuş desenleri olan bir peçete aldım ki, bayıldım kıyamadım paketini bile açamadım henüz. Bakalım nereye, kimlere kısmet olacak :)
 







11 yorum:

  1. şu peçetin yakışmadığı yer varmı?elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık.. gerçekten güzel olmuşlar. güzel-mutlu günlerde kullanmanız dileklerimle....

    YanıtlaSil
  3. çok şeker olmuşlar..Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok güzel okadar çok istiyorum ki peçete yapmayı ama cesaret edemedim bir türlü

    YanıtlaSil
  5. harika ellerine sağlıkk süper
    http://kelebekkizim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. BİM PEÇETELERİ ÇOK YIRTILIYOR NASIL YAPTINIZ ANLATIRMISINIZ

    YanıtlaSil
  7. bende yırtılma olmadı. sürekli bimin peçetelerini kullanıyorum. Dikkatli yapılırsa sanıyorum sıkıntı olmayacaktır. sevgiler

    YanıtlaSil
  8. slm ben sunduz ya bu peceteleri yapistirdiktan sonra birsey suruyor musunuz yikanirken soyulmazmi?

    YanıtlaSil
  9. peçeteleri transfer tutkalı ile yapıştırdıktan sonra, kurumasını bekleyin ve üzerini vernikleyin. Bu şekidle sudan hiçbir şekilde etkilenmiyorlar.

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails