Taze yeşillik severlere: 2012 balkon bostanları




Balkon bostanları yazılarımı hatırladınız mı? Balkonumdaki saksılarda fideleri yetiştirip, babaannemin bahçesine ektiğimiz bu fidelerle geçen sene hiç domates ve biber almadım. Bakalım bu seneki mahsul de öyle olur İnşaAllah. Fidelerin 20 gün önceki halleri bunlar, yeni paylaşabiliyorum sizinle.

Bu arada, 3 saksıda yeşil soğan var. Hasılat yüzümüzü güldürdü. Böyle giderse bir yaz yeşil soğan da almamış olacağız. Kaldı ki bunların tezeliğini dışarda bulmak mümkün olmuyor.

Toprağı değerlendirmek lazım, bereketi Allah'tan..

Afiyetle...

8 yorum:

  1. daha önceki evimde mümkün değildi bu işlem hava şartlarından dolayı (ardahandaydım) şimdiki evimde balkonumda mutlaka yapmak istediğim bir tabloyu gördüm şuan içim gitti resimlere yazılarınıza inşallah mahsulunüz bol olur çarşıdan alıyorsun dolapda aynı tadı vermiyor şuan annemlerin bahçesi var ordan inip kızımla topluyoruz mis gibi tazecik salatalar kısırlar mercimek köfteleri off off :) taze yeşillik gibisi varmı :))

    YanıtlaSil
  2. bahar balkonunuzda alabildiğince hissediliyor

    YanıtlaSil
  3. Süper. Benim marullarda epey büyüdüler. :)

    YanıtlaSil
  4. ben çok hevesleniyorum bu işe ama ankara'da hiç bir bitkiyi yaşatamıyorum... ya da belki çok seyahat ediyorum, ilgisiz kalıyorlar bilmiyorum.. ben o keçe çiçekli saksılardan yapıp içine meyve mi doldursam mesela rengarenk? :P


    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel görünüyorlar,ben de domates yetiştirmeyi düşünüyorum balkonumda.Soğanıda denemek istiyorum,böylece salata malzemelerim çıkıcak aradan :)Şaka bir yana oğlum için doğal besinler yetiştirmek istiyorum ama tohumlar bile organik değil ki.Ama heveslendirdiniz beni,deniycem inşallah.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Soğanı çok severim bende istiyorum yetiştirmek, ne güzel olmuşşş..
    Sevgilerimle.
    bloguma beklerim..
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails