DAISY


Daha önce size "Hatırlanacak Bir Anı"dan bahsetmiştim. O filmde başrolde oynayan Woo - sung Jung'un bir başka filmi "Daisy". Fim, yine duygusal bir film, ama "Hatırlanacak Bir Anı" ile karşılaştırmak gerekirse, o film beni daha çok etkiledi.


 

Bir suikastçinin gizlice sevdiği bir kız, yanlış anlaşılmalar ve neticede yanlış yollar. Sonrasında herşey tam rayına oturacakken, bir de bakıyorsunuz ki hazin son.



Filmde neredeyse hiç konuşma yok desem, inanır mısınız? İç konuşmalar ve birkaç konuşmanın haricinde sessiz bir film. Ama duygu yüklü...

Herneyse, ben size güzel bir film deyip kaçıyorum. Yoksa anlatıcam şimdi filmi, heyecanı kalmayacak.

İzleyin :)

3 yorum:

  1. bugünkü ruh halime göre izleyip bol bol ağlasam belki açılırım!

    YanıtlaSil
  2. buda muhtesemm :))
    bunuda izlemistim
    birde su an aklima gelenlerden
    " a millionairs first love " filmi var.
    o daha cok liseli filmi gibi

    YanıtlaSil
  3. Bir güneykore sinaması aşığı olarak bu filmi çok begenerek izlemiştim bende,Gerçekten oyunculukları çok yalın ve etkileyici..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails