Daisy Dilek



Dostları özlemle kucaklamayı unutma
Çocuk sevmeyi çiçek koklamayı unutma
En zorlu anındayken bile kavganın
Gökyüzüne bakmayı unutma
 
Ataol Behramoğlu 


Hepimizin hayatında iz bırakan, yer eden, gönül verdiğimiz dostlarımız vardır, öyle değil mi? 
Onlarla hayat daha bir güzeldir, Onlarla daha anlamlıdır sanki herşey.

Biliyorsunuz, sevdiklerime bir süredir el emeği hediyeler yapıyorum. 
Sırada Dilek vardı, ona da papatyaları çok sevdiği için böyle bir çalışma yaptım. 


Hediyenin paketi de el emeği. Açıkçası sıradan bir poşete koyup gitmek istemedim, kasnağa uygun bir kutu da bulamayınca en iyisi böyle kurdele ile bir paketleme yaptım. Sırada çok çok sevdiğim bir dostum var, buradan yazmayacağım kim olduğunu zira bloğumun sıkı takipçisi :)


Sevgiyle kalın, gününüz güzel olsun...

5 yorum:

  1. Hilalcim emeğine sağlık.Arkadaşında çok sanslıymış:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok beğendimmm. ellerinize sağlık. Şiir de çok anlamlı olmuş.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. MERHABA HAZIRLADIĞINIZ HEDİYELER ÇOK HOŞ ELLERİNİZE SAĞLIK TAKİPTEYİM SİZİ BEKLERİM BENDE SEVGİLER

    YanıtlaSil
  4. pek güzel olmuş eline sağlık :)
    hediyeleşmek sünnettir zaten çok da severim..

    YanıtlaSil
  5. dilek hn baya şanslıymış, çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails