Kahveli Haftalar :D


Gününüz güzel olsun, huzurlu ve verimli bir hafta geçirmemiz dileğiyle.
Bu sabah, yoğun geçen bir hafta sonundan sonra ayılmadan işe geldim :)
Her sabah olduğu gibi güne kahve ile başladım ama sıkı bir espressoyu tercih ederdim :)


Son İstanbul seyahatimde, Sultan Ahmet civarındaki birçok tatlıcıda bu güzel kadayıfları gördüm. 
Tadı nasıldır bilmiyorum ama görüntü muhteşem, öyle değil mi?


Ya bir dilim kadayıf, ya da şu saatte bile yemeye hazır olduğum mis kokulu balık ekmek. Hele de köprünün üstünde yiyorsanız...

İyi gitmez miydi ?
 

Karşıdan da Galata kulesini görüyorken...



Bu arada, bir polis arabası: Mini Cooper
Harika :D

***

Zamanınızın verimli geçtiği, işlerinizi yetiştirebildiğiniz ve güzelce dinlenebildiğiniz bir hafta olması dileklerimle.

Sevgiyle...

***Sultan Abdülhamid Türbesi'nden bir saat.

4 yorum:

  1. ohhh mis gibi bir başlangıç.. hayırlı günler şekerim..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Hİlal kardeşim,uzun zamandır sizi takip edemiyordum çoruma taşındık ve internetimiz yoktu.güzel paylaşımlar var yine eline meğine sağlık.Yavrularınında yaşları hayırlı olur inşaAllah,sağlıcakla büyüsünler :) sevgilerimle Kübra

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim.
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileği ile,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails