blogspot.com.tr uzantısı ile gelen sıkıntılar ve çözümü

Merhabalar;

Bugün karşılaştığım, ve anladığım kadarıyla yakın zamanda ortaya çıkan bir sorunla ilgili bulduğum çözüm önerisinden bahsetmek istiyorum size. Öncelikle bugün farkettim ki blogspot uzantılarımız:

blogspot.com

yerine

blogspot.com.tr

olmuş. Dolayısıyla izleyicilerimiz gadget'ı da hata veriyordu, friend connect hatası. Biraz araştırma yaptım ve blog hocam'ın bu konuya bulduğu çözümü hemen uyguladım. Artık blogspot.com uzantılıyım ve dolayısıyla izleyiciler gadget'ım da geri geldi:)



1 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/

    perşembe gunu hediye cekilişim var beklerim

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails