Konya Blogger Buluşması ve Workshop Mekan Sponsorumuz Starbucks


1 Mart 2014 Cumartesi günü, 12 kişilik bir grup olarak Konyalı Blogger'lar olarak toplandık. 9 kişi zaten senelerdir tanışıyorduk, yeni 3 arkadaş daha tanımış olduk. Etkinliğimiz çerçevesinde birçok sponsorumuz oldu, hepsinden bahsedeceğim ama başlangıcı mekan sponsorumuz ile yapmasam olmazdı. Takip edenlerim bilirler ne denli bir kahve aşığı olduğumu. Dolayısıyla sponsorlarımızdan birinin - ve özellikle de mekan sponsorumuzun Starbucks olması bir başka güzeldi benim için.



Hem toplandık, birbirimizi gördük. Hem ufak bir workshop çalışması yaptık. Workshop temamız nazar boncuğu idi. Bu yukardaki de benim orada yaptığım ürün. Bunu mekandan ayrılırken Starbucks'a hediye ettik.


Güzel mekanlarında bizi içtenlikle ve güleryüzleriyle ağırlayan Konya Starbucks çalışanlarına ve özellikle de bizimle irtibata geçen Oktay Bey'e çok teşekkür ediyorum.

9 yorum:

  1. ben de orda olmayı çok isterdim . özlem abla ve neslihan ile tanışmıştık şubat 10unda. sizinle de tanışmak isterim tekrarlanırsa. ordaki herkesle tanışmak isterim:)

    YanıtlaSil
  2. çok emek çekmişsiniz gerçekten her şey için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Allah tekrarini nasip etsin =)

    YanıtlaSil
  4. ayyy ne güzel bir toplantı olmuş bu böyle :)) bilsem maydanoz olurdum bende :))

    YanıtlaSil
  5. canım bu görüşmelerden nerden haber alıcaz? bende Akşehirdeyim katılabilme gibi bir şansımız varsa bende bloger arkadaşlarımla şahsen tanışmaktan memnun olurum . Bilgi verirsen mutlu olurum :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. konya bayan blogger buluşması

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden bayan olarak adlandırdınız? buluşmadan önce genel çağrı yaptık, ancak katılımcılar hep bayandı. Açıkçası ben Konya'da aktif erkek blogger olmadığını düşünüyorum...

      Sil
  7. Beni de haberdar edin ama 😉😄

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails