Hiç Kimse Sıradan Değildir - Markus Zusak


3 haftalık bir aradan sonra, yeniden merhaba.. Faebook veya instagramdan takip edenler biliyorlar, nasıl bir kahve seversem, o denli koyu bir kitap hayranlığım da var. Aslında okuduklarımı paylaşmıştım bir dönem. Ama Kore filmleri furyasına dalınca, sanki biraz ihmal ettim gibi.. Kaldığımız yerden devam diyelim o halde. 



Kitabın adı "HİÇ kimse sıradan değildir"
Orjinal adı: I am the messenger

Öncelikle kitabın adı cezbetti beni. Yazarı Markus Zusak..
464 sayfa ama gözünüz korkmasın, gayet akıcı bir dille yazılmış...
Yazarın ilk okuduğum kitabı ama kesinlikle son olmayacak. Bundan sonra Kitap Hırsızı'nı okumak istiyorum. Tabi önce elimde bekleyen onlarca kitabın bitmesi gerek :)

Kısa bir özet geçecek olursam, aslında adıyla münhasır bir kitap bu. Hiç kimsenin, hayatta sıradan olmadığını, herkesin mutlaka bir işe yaradığını anlatan güzel bir roman. Ben de kitapla paralel düşünüyorum, herkesin içinde saklı bir cevher mutlaka vardır. Kimilerimiz bu cevheri şu veya bu sebeple gün yüzüne çıkaramıyoruz, hepsi bu...

Konuya farkındalığınızın artması için, bu kitap sizlere tavsiyemdir. Güzel vakit geçireceksiniz.


Keyifli okumalar...


1 yorum:

Related Posts with Thumbnails