Hadi Biraz Kitaplardan Konuşalım :) / Wulf Dorn



Kimseye inanma
Kendine bile güvenme
Gerçeği arama
Gerçek seni bulacak

Gününüz güzel olsun diyerek başlayayım yazıma. Uzun zamandır okuduklarımı paylaşmadığımı farkettim. Bundan sonra biriken kitapların yazısını sıklıkla göreceksiniz :) Bu güzellikle paylaşmadan olmaz. Birkaç kitabı bir yazıya sığdıracağım birikenler bitene kadar, çünkü bloğum hayatımın içinden ve bir kitap bloğuna dönüşmesini istemiyorum. Ancak "Psikiyatrist" o kadar güzel bir kitaptı ki, bu postu başka kitaplarla paylaştırmak istemedim.



Psikiyatrist, okuduğum ilk Wulf Dorn kitabı ve son olmayacak. Benim, okuduğum kitapta ilk baktığım şey anlatımın yalınlığı, dilinin temiz olmasıdır. Kitabın konusu "harika" bile olsa, dili üslubu hoşuma gitmemişse malesef sonunu getiremiyorum o kitabın. Bu yönüyle Psikiyatrist benden geçer not aldı. Kurgu çok iyi, sonuna kadar kimdir nedir olay nereye gidecek anlayamıyorsunuz. Örneğin Piraye gibi başından sonu belli değil. Kitap 416 sayfa ama nasıl akıp geçiyor bilemiyorsunuz, çünkü bir sonraki sayfayı deli gibi merak ediyorsunuz.Elimdeki kitaplardan sonra Wulf Dorn'a devam... Siz de okuyun derim :)


Ha bu arada, kitabın yanında en iyi giden iki şeyi de yanınıza almadan kitap okumaya sakın başlamayın :D

Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails