JOSEON MAGICIAN


JOSEON MAGICIAN

                                                      GÖSTERİM:      2015 ARALIK
                                                      IMDB NOTU:    5.9
                                                      TÜR:                  TARİHİ - ROMANTİK


Tarihi Kore film / dizileri sevdiğimi beni takip edenler çok iyi biliyorlar. Hanbok giymiş bayanlar, Hanok evleri ilgimi çekiyor. Özellikle de o dönem filmlerinde sıklıkla görülen kendilerine has 'saygı'ları görülmeye değer. Acı çeken ama belli etmeyen halleri biz Türklerin de geninde bolca bulunduğundan olacak ki Kore yapımları ülkemizde son yıllarda oldukça seviliyor.


Bu girizgahtan sonra filmi anlatmaya başlayayım. Joseon Krallığında çokça sevilen bir sihirbaz vardır, Hwan Hee. Çocukluğunda Mançuryalı bir sihirbaz tarafından oldukça zor günlergeçirmiştir. Hwan Hee sıradışı gösterileriyle herkesi büyüler. Cheong Myung ise her ne kadar gönlü olmasa da Mançurya kralıyla evlendirilmek üzere yola çıkmış bir prensestir. Bu evliliği ailesi için kabullenmiştir. Prensesin kafilesi yolda Hwan Hee'nin gösterisiyle karşılaşır ve gösteriyi izlerler. Burada Cheong Myung'un prenses olduğunu bilmeden Hwan Hee ona aşık olur.


Bir süre prensesin asıl kimliğinden habersiz olarak onunla görüşür, ona bazı sihirbazlık numaraları öğretir. Birlikte güzel vakit geçirirler, hatta prenses de Hwan Hee'ya aşık olmuştur. Aambu çıkmaz sokakta onlar nasıl bir çıkar yol bulacaklar dersiniz?


Bu arada Hwan Hee'nin bir gözü kahverengi, diğer gözü mavidir. O nedenle sürekli saçı ile gözünün birini kapatır. Sadece prensesin yanında saklanmak zorunda hissetmez. 

Bu film benim gerçekten beğendiğim filmlerden biri oldu. O çıkmaz yollarda kaybolduklarında onlarla birlikte üzüldüm, heyecanlandım, darlandım diyebilirim. Neticede sevdiğim filmler arasına Joseon Magician'ı da ekledim. İzleyin diyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails